| VEĆA ORGANIZACIONA JEDINICA |
Služba za stambene i komunalne poslove |
| MANJA ORGANIZACIONA JEDINICA |
Odsjek za stambene poslove |
| DJELATNOST(I) |
Stambeni poslovi |
| KONTAKT PODACI NADLEŽNOG SLUŽBENIKA |
Sanela Šahinović
Telefon: 033 562 359
E-mail: sanela.sahinovic@centar.ba
|
| SVRHA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Omogućavanje ovlaštenom upravitelju ulazak u stan etažnih vlasnika u svrhu otklanjanja kvara na zajedničkim instalacijama koje prouzrokuju štetu na stanu drugog ili drugih etažnih vlasnika |
| PRAVNI OSNOV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Zakon o održavanju zajedničkih dijelova zgrada i upravljanju zgradama, Član 73. stav 3. (“Službene novine Kantona Sarajevo” broj: 3/12); Zakon o upravnom postupku, Član 200. i 218. (“Službene novine FBiH” broj: 2/98 i 48/99); |
| Taksa / naknada koju je potrebno uplatiti |
| NAZIV TAKSE / NAKNADE |
IZNOS TAKSE / NAKNADE (KM) |
BROJ RAČUNA ZA UPLATU |
POZIV NA BROJ |
| Taksa na zahtjev, molbe, prijedloge, prijave i druge podneske, ako ovom tarifom nije propisana druga taksa |
2 KM |
Taksena markica |
– |
| Taksa sva rješenja za koja nije propisana posebna taksa |
8 KM |
Taksena markica |
– |
|
| Potrebne informacije pri predavanju zahtjeva |
| INFORMACIJA |
| Naziv upravitelja ili ime i prezime ovlaštenog predstavnika etažnih vlasnika |
| Adresa stanovanja |
| Kontakt telefon |
| Ulica, kućni broj, sprat stana za koji se traži donošenje rješenja o ulasku sa podacima o etažnom vlasniku |
| Datum |
| Potpis podnosioca |
| Broj lične karte |
| Od koje PU je LK izdata |
| Sjedište upravitelja ili adresa ovlaštenog predstavnika etažnih vlasnika |
|
| Potrebna dokumentacija |
| TRAŽENI DOKUMENT |
INSTITUCIJA KOJA IZDAJE TRAŽENI DOKUMENT |
FORMA DOSTAVE |
KOMENTAR |
| Dokaz o etažnom vlasništvu na stanu u kojem je identifikovano postojanje kvara |
Zemljišnoknjižni ured |
Original ili Ovjerena kopija |
– |
| Dokaz o etažnom vlasništvu na stanu u kojem je uslijed kvara prouzrokovana šteta |
Zemljišnoknjižni ured |
Original ili Ovjerena kopija |
– |
| Zajednički ugovor o održavanju zajedničkih dijelova zgrade i upravljanju zgradom |
Ovlašteni upravitelj (podnosilac zahtjeva) |
Original ili Ovjerena kopija |
– |
| Tehnički opis identifikovanog kvara sa fotografijama nastale štete i zapisnik o obavljenom uviđaju sa podacima o etažnom vlasniku/korisniku stana u kojem je nastala šteta i podacima o etažnom vlasniku/korisniku stana u kojem je utvrđeno postojanje kvara |
Ovlašteni upravitelj (podnosilac zahtjeva) |
Original |
Potpisan od strane ovlaštenog lica upravitelja, etažnih vlasnika i predstavnika etažanih vlasnika |
| Dokaz da je etažni vlasnik stana obavješten o nastalom kvaru, nastaloj šteti i potrebi otklanjanja kvara, te da se protivi ulasku ovlaštenog upravitelja u stan |
Ovlašteni upravitelj (podnosilac zahtjeva) |
Original |
– |
|
| ROK ZA RJEŠAVANJE POTPUNOG PREDMETA (DANI) |
30 dana |
| OBAVJEŠTENJE |
|
| VRIJEME VAŽENJA ODLUKE PO ZAHTJEVU (DANI) |
Jednokratno |
| PREUZIMANJE OBRASCA ZAHTJEVA |
Preuzimanje obrasca zahtjeva  |