VEĆA ORGANIZACIONA JEDINICA |
Kabinet općinskog načelnika |
MANJA ORGANIZACIONA JEDINICA |
– |
DJELATNOST(I) |
SVE DJELATNOSTI |
KONTAKT PODACI NADLEŽNOG SLUŽBENIKA |
Hasanbegović Rada, šefica Odsjeka za opću upravu
Telefon: 033/ 562 396
E-mail: rada.hasanbegovic@centar.ba
|
SVRHA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Omogućavanje podnositeljima zahtjeva (građanima, nevladinim organizacijama, novinama, privrednim društvima) pristup svim informacijama sačinjenim u radu javnog organa. |
PRAVNI OSNOV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Zakon o slobodi pristupa informacijama u Federaciji BiH, Član 14. (“Službene novine FBiH” broj: 32/01 i 48/11); Zakon o upravnom postupku, Član 200. (“Službene novine FBiH” broj: 2/98 i 48/99); Uputstvo o provođenju Zakona o slobodi pristupa informacijama Federacije bosne i Hercegovine , Svi (“Službene novine FBiH” broj: 57/01); Vodić za pristup informacijama , Svi (WEB Stranica); |
Taksa / naknada koju je potrebno uplatiti |
NAZIV TAKSE / NAKNADE |
IZNOS TAKSE / NAKNADE (KM) |
BROJ RAČUNA ZA UPLATU |
POZIV NA BROJ |
Usluge umnožavanja informacija iznad 10 prvih besplatnih stranica |
0,5 KM za svaku stranicu A4 i 10,00 KM po CD-u za elektronsku dokumentaciju |
Gotovinsko plaćenje |
– |
|
Potrebne informacije pri predavanju zahtjeva |
INFORMACIJA |
Prezime i ime |
Adresa stanovanja |
Kontakt telefon |
Informacija kojoj se pristupa |
Datum |
Potpis podnosioca |
Broj lične karte |
Od koje PU je LK izdata |
|
Potrebna dokumentacija |
TRAŽENI DOKUMENT |
INSTITUCIJA KOJA IZDAJE TRAŽENI DOKUMENT |
FORMA DOSTAVE |
KOMENTAR |
Punomoć ukoliko se zahtjev predaje od strane punomoćnika |
Ovlaštena osoba |
Kopija |
– |
|
ROK ZA RJEŠAVANJE POTPUNOG PREDMETA (DANI) |
15 dana |
OBAVJEŠTENJE |
Rok za pregled primljenog predmeta i priložene dokumentacije je 3 dana |
VRIJEME VAŽENJA ODLUKE PO ZAHTJEVU (DANI) |
Jednokratno |
PREUZIMANJE OBRASCA ZAHTJEVA |
Preuzimanje obrasca zahtjeva |